دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شیک پیک

متن آهنگ شیک پیک مهراد جم

تو رو دیده رد داده قلبم نباشی میمیرم حتما …♪ آخه یه جایی ، از قلبمو زدی …♪ که نزده بود هیچکی قبلا ♫♫♫ دلم می خواد یه جای شیک و پیکو …♪ تو باشی و تو ، باشی و من و یه موزیک هیتو …♪ زبونم بگیره بخوام بگم میخوامت ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

https://media.licdn.com/media-proxy/ext?w=500&h=500&f=pj&hash=uyOe5U3mNZVhi0H5QBW2iv3dlzY%3D&ora=1%2CaFBCTXdkRmpGL2lvQUFBPQ%2CxAVta9Er0Vy_gBIZxhktrqeT4ligqURIS5bZDHS-HmX2pYTUI2jrecbWZrKnuyBDIG5QwVAvBb71XVO5S8jjNuq2JsIry8A&shareType=article

میمیرم ، من بگی بی تو …♪ هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین ، دیشب بازم خوابتو دیدم …♪ چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که ، چشماتو نبینم هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم …♪ همین دیشب ، تتبازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات …♪ نیاد روزی که چشماتو نبینم …♪

اخ یه جوری خواست ، دلم تو رو بدون من جایی نرو …♪ نباشی پیشم بعد تو بو میکنم من عطر تو تو فقط نگام کن میارم آسمون ، و رو زمین …♪ تو فقط منو نگاه کن …♪ تو فقط منو ببین هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم …♪ همین دیشب تتبازم ، خوابتو دیدم ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ چشام قفلی زده بازم ، رو عکسات …♪ نیاد روزی که چشماتو نبینم هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم …♪ همین دیشب ، تتبازم خوابتو دیدم ♪♪♪ چشام قفلی زده بازم رو عکسات …♪ نیاد روزی که چشماتو نبینم …♪

لینک دانلود آهنگ

  منبع : لینک